한국의 화장품 패키지 디자인은 한국의 문화와 아름다움을 전하고 소통하는 또 다른 방법이라고 생각합니다. 이런 아름다움을 표현하고 이끌어가는 사명감을 가지고 디자인합니다.
I think design is another way to communicate and communicate Korean culture and beauty. We express this beauty and design with a leading sense of mission.
디자인의 가치에 대해 생각하기 전에 기업의 철학과 가치에 대해 더 많은 생각을 합니다. 기업이 추구하는 브랜드의 연속성은 언제나 소비자가 공감하고 신뢰가 기본이 되야합니다. 우리는 브랜드와 소비자를 연결하는 메신저입니다.
Before thinking about the value of design, think more about the company's philosophy and value. The continuity of the brand pursued by the company should always be sympathetic by the consumer and the basis of trust. We are a messenger that connects brands and consumers.
나와 내가족을 책임지는 식품은 언제나 믿음과 신뢰가 바탕이 되야합니다. 우리가 추구하는 윤리 의식과 도덕성을 더하여 브랜드가 추구하는 가치가 더 빛날수 있게 디자인을 설계합니다.
Food that is responsible for me and my family must be based on trust and trust. We design the design so that the value pursued by the brand will shine more by adding ethics and morality that we pursue.